Nieuwe klant: Museum Kranenburgh

Museum Kranenburgh in Bergen informeert nu al haar bezoekers met de twee schitterende beeldschermen gevuld met content en de agenda van het museum voor het

LADDERPLAY AAN HET VRIJTHOF!

Theater aan het Vrijthof heeft de narrowcasting-software van ScreenImpact in gebruik genomen op elf mooie nieuwe schermen. Natuurlijk mag LadderPlay niet ontbreken. Zonder énig handmatig werk communiceert

Nieuwe klant: Schouwburg Amstelveen

Wij zijn verheugd om aan te kondigen dat Schouwburg Amstelveen, een theater in Amstelveen, Nederland, onze klant is geworden. Zij gebruiken onze narrowcasting software om

Narrowcasten met ScreenImpact

Met de software van ScreenImpact is het aanpassen van boodschappen extreem makkelijk! Handig voor klanten die voortdurend wisselen van content, zoals het Stedelijk Museum Amsterdam:

Nieuw Digital Menu de Jopenkerk

Het Digital Menu van ScreenImpact stelt u in staat om uw gehele menu te communiceren, terwijl tegelijkertijd de items om beurten worden uitgelicht. De Jopenkerk

Nieuwe klant: Slot Zeist

  Onlangs hebben we twee schermen mogen implementeren bij Slot Zeist, een historische vergader-, congres- en evenementenlocatie. De agenda van deze locatie varieert continu, daarom

Medische Feature: Wachttijden

Unieke feature voor medische praktijken: Wachttijden Onze medische sector heeft een speciale wachttijden-melder ontwikkeld waarmee bezoekers direct en probleemloos geïnformeerd kunnen worden over het uitlopen

Ook in moeilijke tijden zijn er kansen

De tijdelijke sluiting van niet essentiële winkels is voor de winkeliers een enorme beproeving. Veel winkels hebben een webshop, maar hoe krijgt u het winkelpubliek daarnaartoe? Wat

Nieuwe klant: Het Huis Utrecht

Het Huis is een creatieve hotspot in Utrecht, een plek voor theater en artistiek onderzoek binnen de podiumkunsten. Ook zijn er flexwerkplekken en een café te vinden.