Nieuwe klant: Stedelijk Museum Amsterdam

Wij zijn blij te melden dat begin december het Stedelijk Museum in Amsterdam is overgestapt naar de narrowcasting van ScreenImpact.

De Amsterdamse kunsthal aan het Museumplein heeft sinds de her-opening in 2012 diverse schermen opgehangen in het pand. Het narrowcasting-systeem dat zij hiervoor gebruikten, bleek echter te gecompliceerd en voldeed niet aan de eisen van de organisatie. Via onze stand op het Museumcongres in oktober van dit jaar kwam het Stedelijk Museum in contact met ScreenImpact en onze diensten.

Dat bleek een vruchtbare ontmoeting, want direct na het congres werd een demonstratie gepland. En met succes! Inmiddels is de huidige software vervangen en draait ScreenImpact op alle schermen in het pand. Daarbij werkt het Stedelijk Museum momenteel samen met ons aan de verdere uitbreiding van de narrowcasting.

Bent u ook benieuwd naar de mogelijkheden van onze diensten voor uw organisatie? We denken graag met u mee. Neem contact met ons op of maak vrijblijvend een afspraak voor een korte demonstratie van onze software.